Головна » Статті » Щоденник самоосвіти » Планування самоосвіти |
Більше планувала вчитися на МООС (масових відкритих онлайн-курсах) Prometheus, Coursera та інших. Але це літо мабуть було не для них. Більше я вчилася оффлайн, тобто на реальних зустрічах. Наприклад, 23-24 червня, коли я була на EdCamp Ukraine в Харкові, то пройшла п'ять експертних сесій і отримала багато корисної інформації. Також вчилася вже в Одесі в літній школі Google в Юридичній Академії. Ще кілька занять відвідала в ImpactHub Odessa (не менше трьох, але дуже корисних занять). Що стосується онлайн-занять, то й тут є певні досягнення. Правда від того, що планувалося, це мала частина. Ще наприкінці весни я пройшла курс "Основи інформаційної безпеки" на Prometheus. Вже в червні також на Prometheus пройшла курс "Комунікаційні інструменти для побудови репутації". Зараз проходжу курс "Психологія стресу та способи боротьби з ним" За браком часу та мотивації я не пройшла на Prometheus такі курси як: "Основи тестування програмного забезпечення", "Основи програмування", "Вступ до теорії обмежень та процеси мислення як потужний підхід до управління бізнесом". Але за це себе не звинувачую, бо й не дуже воно мені потрібно зараз. На Coursera мені лише вдалося завершити один з курсів, який знайшла ще минулим літом, але не встигла закінчити - про змішане навчання. Цей курс завершився ще у 2013, але без сертифікату мені дали його пройти, хоча б для себе. Курс "Змішане навчання: індивідуалізація освіти студентів" від інституту Клайтона Крістенсена в США був на англійській мові, але з російськими субтитрами. На тему змішаного навчання намагалася пройти тритижневий курс Кухаренко В.М., але осягла лише половину. Він виявився для мене тяжчим, ніж подібний курс на Coursera, бо тут треба було читати на англійській мові тексти про змішане навчання та писати на них анотацію у форумі. Також треба було читати подібні анотації від інших учасників, обговорювати, робити доповнення до ментальних карт. Мабуть після МООС, де суть заняття полягала в перегляді відеолекцій та відповіді на тестові питання, такі заняття для мене стали непосильними. З англійської мови намагалася займатися на LinguaLeo, але не мала можливості робити це щоденно. Отже не дуже просунулася - лише з 20 на 21 рівень. Але не стала корити себе за такі невтішні результати з онлайн-навчання, бо, по-перше, не мало таки засвоїла з оффлайн-занять, по-друге, це літо присвятила поширенню контактів, необхідних на майбутнє, та реалізації деяких нових і важливих для мене справ, наприклад, підготовка до обласного EdCamp. | |
Переглядів: 389 | |
Всього коментарів: 0 | |
| |